Underbar bröllopsdag...

2011-05-17
Ja, alla mina klädespromblem inför bröllopet löste sig till slut. Ibland blir jag så trött på mig själv, jag tänker alldeles för mycket. Bröllopet var iallafall hur underbart som helst, jag är jätteglad över att jag fick vara med och fira deras fantastiska dag. Här är finingarna Carro & Björn, se så vackra de är:


Hann som vanligt inte med så mycket annat hemma i Skövde men så är det. Nästa gång jag ska upp har jag ingenting planerat och tänker inte planera något heller. Det enda jag SKA göra är att hälsa på Joakim & David! Förhoppningsvis kommer Ida ner hit några dagar innan jag åker och sen följer hon med mig tillbaka upp, skönt att slippa åka ensam.

Idag har jag haft en skön ledig dag, jag laddar batterierna inför de kommande sex jobbdagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0