I miss a car!

2011-05-11
Fasen, vad bortskämd man är när man har bil alltså. Som idag, för att hinna vara ombytt och redo för att börja jobba klockan ett måste jag ta bussen som går 11.23. Annars brukar jag åka runt 12.30. Det var samma häromdagen när jag skulle ta bussen hem, jag slutade 13.30 men var inte hemma förrän klockan 15.00. Normalt sett brukar jag vara hemma innan 14.00. Man förlorar ju flera timmar om dagen... Men nu är det inte långt kvar, bara två bussresor efter idag och sen har jag min nya bil! Tjohooo! Idag har jag tänkt att roa mig med en sväng på stan innan jobb, ska lämna tillbaka kläderna och köpa strumpbyxor och sådant.

12.45 ska jag på lönesamtal, vi ska få löneförhöjning. Fingers crossed för att det blir en bra en!

Ikväll efter jobbet ska Henrik hämta mig och vi ska åka till Familia. Jag ska kika på skor i min favoritskoaffär, Deichmann. Om vi hinner vill jag även förbi Rusta och köpa en matta och spegel till datarummet.

Förövrigt verkar det som om regnet hänger i luften här, kanske till och med åska. Huvudet känns sådär tungt som det kan göra vid oväder... Hoppas ni alla har en skön onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0