Ändrat mig!

2011-05-09
Japp, jag har ångrat mig! Jag ska inte längre ha på mig klänningen som jag köpte till lördagens bröllopet. Jag vet inte, den är skitsnygg och sådär men den känns inte bra liksom. Den får åka tillbaka till affären. Sorry Alex men tack för all hjälp, haha.

Istället har jag tänkt att ha en klänning som jag verkligen känner mig bekväm i och som jag tycker är mer smickrande för min kropp. Alex sa på nyår att den såg ut att vara helt skräddarsydd för just mig... Bara en sån sak! Iallafall, det blir samma klänning som jag hade på Emil och Maries bröllop i höstas. Den där klänningen har ju vanan inne nu... Iallafall, för att den inte ska se så "vintrig" ut ska jag piffa upp den med den där stora, snygga rosa blombroschen som jag egentligen skulle haft i håret. Vad tror ni, visst kommer det att bli bra? Det ser sååå mycket bättre ut i verkligheten!



Emma, hoppas du tycker det är okej att jag också har marinblått på mig! Nu ska jag lägga krutet på ett par riktigt snygga skor. Jag och Emma ska göra oss iordning ihop på lördag, ska bli skitkul! Jag tänkte ta med mig lite skumpa, haha. Men bara liiite... Bara för att!

En annan bra sak är att vi hämtar vår nya bil på lördag morgon, jippie! Can't wait! Först idag kom de riktiga lyckokänslorna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Deeet gör väl inget heller?! Vi har ju liksom inte samma klänning :) ååh! det ska bli så kul på lördag. Längtar som en galning!



KRAM!

2011-05-10 @ 08:09:27
URL: http://emmaa.bloggagratis.se
Postat av: Zniggold

söt blogg! :) <3

2011-05-10 @ 17:31:35
URL: http://bordetimatsalen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0