Ny vecka på intåg

2011-03-20
Denna helgen har varit riktigt bra och har gått precis sådär lagom snabbt. Jag trodde faktiskt att jag skulle vara tröttare än vad jag är idag efter 13 dagars jobb på rad men jag är faktiskt väldigt pigg. Det är träningen, garanterat, som gör susen med mig! Både på insidan och på utsidan...

I fredags grejade vi efter jobben, vi flytspacklade badrumsgolvet i källaren. Sedan var kvällen lugn och vi kom i säng ganska tidigt. Igår jobbade jag på Dialysen som jag tycker mycket om. Ska vara där hela nästa vecka också. När jag kom hem hade Henrik grejat en massa, duktig som vanligt. Sedan var vi hos Emil och Helen och kikade på hockey. Vi bestämde oss för att gå och ut käka tillsammans så vi drog till O'Learys i Helsingborg. Skittrevligt hade vi! Så jäkla gött att komma hemmifrån lite.

Idag har vi lagt klinkers på toan, jag fick lära mig och la det mesta helt själv. Inte dåligt va? Sedan var vi på Bauhaus och köpte toalettstol, lite elgrejer och andra småsaker. Badrumsmöblerna vi ville ha var slut men skulle förmodligen komma in imorn så det blir en runda dit imorn igen. Väl hemma målade vi i gästrummet och det blir såå bra! Det börjar verkligen ta sig nu.

Snart är det äntligen dags för Solsidan...

Kommentarer
Postat av: ilhana

Vad duktiga ni är, längtar efter att få se bilder =)



Hoppas jag är på topp nästa vecka så jag kan börja träna med er =)



Kraaaam =)

2011-03-20 @ 20:38:14
URL: http://ilhana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0