Trött och seg

2011-02-24
Ja fy, vilken seg dag det här har varit. Imorse orkade jag inte alls gå ut på min morgonpromenad, jag var så himla "tung" i kroppen när jag vaknade. Förmodligen beror det på all träning det sista så det har varit riktigt skönt med en vilodag idag.

Jobbet gick helt okej, det var inga problem med någonting. Imorgon jobbar jag med Alex så det kommer bli lite lättare att gå upp på morgonen.

Något annat spännande har tyvärr inte hänt, en helt vanlig torsdag i livet helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Malin

Vissa dagar ska ju bara vara "helt vanliga" också.

Det kostar att ligga på topp, vilket vi inte alltid har råd med. Det gäller att kunna återhämta sig ibland också. Trevlig helg/ Kram M.

2011-02-25 @ 10:24:50
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0