Beröm

2011-02-23
Idag har jag fått så fruktansvärt mycket beröm på jobbet. Vilket lyckopiller beröm är! Och som det värmer! Kom igen nu, gå och beröm och uppmuntra alla era nära och kära. Som jag gissade blev även denna jobbdag kanon... Jag har dessutom varit på medarbetarsamtal och APT. Nu är vår semester klar också. Jag ska ha vecka 29, 30 och 31... Förra året hade jag ingen direkt semester så jag tycker jag är väl värd dessa tre veckor.

Efter jobbet körde jag ett styrkepass här hemma och gick en lång promenad. Vilket flow jag har nu alltså. Köpte även Må Bra, jag absolut älskar den tidningen.


Man fick med en bok i detta nummer som säkert kan vara till nytta för godisgrisen mig:

Nu ikväll ska jag bara slappa, se på tv och läsa. Henrik har sin kollega Hugo här, de håller på att putsa i källaren. De har dessutom beställt pizza men jag var duktig som avstod och istället åt en kotlett med sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0