Tennis och annat skoj

2011-08-22
Tänk så snabbt en vecka går! Har knappt haft en tanke på att blogga, tyvärr. Jag har det iallafall kanon, jag mår så himla bra just nu och allt verkar gå min väg... på ett eller annat sätt iallafall. I fredags var vi hembjudna till Evelina och Anton, det var jättetrevligt. Vi spelade ett tv-spel som hette Buzz och jag älskar frågespel! Det blev ganska många omgångar, vi var inte hemma förrän 02.30. Igår jobbade jag extra, kan behöva lite extra cash.

Jag har kommit igång med träningen nu igen också och det är såå skönt! På bara en vecka har jag märkt att jobbyxorna redan sitter lite lösare. Nu måste jag bruka allvar! Ikväll har jag och Henrik varit och spelat tennis i över en timme. Det är riktigt roligt att göra något tillsammans. Tennis är sjukt trist att kolla på men verkligen underskattat att spela, vi hade jätteskoj!



Imorn väntar bio och mys med två jobbkompisar, ska bli så himla roligt! Äntligen börjar jag få lite av ett "eget" liv här nere. Missförstå mig rätt nu...

Kommentarer
Postat av: Ilhana

Bra att du börjar känna dig som hemma här nere! =) Fortsätt med det gumman!



Kram

2011-08-24 @ 23:33:14
URL: http://ilhana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0