Nytt schema

2011-08-31
Får ett nytt schema från och med imorgon. Tänk att det redan blir september då, förresten! Schemaändringen gjorde så att jag nu är ledig två dagar i rad, hur gött som helst för jag har inte varit det sedan jag började jobba efter semestern. Idag blir det mycket städ och plock, vi har varit ganska bra på att slänga in saker lite här och var i garderober och liknande under sommaren. Det är lättare att hålla städat och fint på hösten/vintern tycker jag eftersom man inte är ute lika mycket då.

Ikväll händer det grejer här. Rörläggaren kommer ÄNTLIGEN och fixar klart med sitt, det har bara tagit halva året. Kalle kommer för att såga lite på golvet i källaren så att Henrik kan lägga klinkers runt spisen. Dessutom kommer Henriks jobbkompis för att beskära vårat stackars plommomträd som ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig!

Igår var Henrik med mig på spinning, skitkul att göra sånt ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0