Ni har rätt!

2011-04-16
Det här är MIN blogg, här skriver JAG vad JAG vill och jag gör det enbart för MIN egen skull. Har ni problem med det så snälla, slösa inte er dyrbara tid på att läsa det. Gör något vettigare istället.



Mina godingar, ni har ju så rätt! Jag vet inte varför jag egentligen brytt mig men jag har kanske haft lite av en svacka. Man kan inte alltid vara på topp men nu är jag tillbaka.

Denna lediga lördag blev inte direkt vad jag tänkt mig. Jag hade hoppats på strålande sol och en riktigt härlig dag i trädgården men istället regnar det. Trist! Hoppas det spricker upp i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åååå vad kul att du e tillbaka Mimmi :-) så kul att läsa å se bilder från ert fina hus! Ha d bäst å blogga på å strunta i vad folk tycker!!! Många kramar Therese Svanberg

2011-04-16 @ 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0