Vardagsrum!

2010-10-17

Vitrinskåp, som jag inte hunnit inreda. En skänk och världskartan. Visst är skeppsgolvet snyggt?



Häftig ljuslykta från Mio.



Jordgloben, också från Mio.




Jag älskar dessa ljushållare, de lyser så himla fint!



De stora fönstren som släpper in massa fint ljus.



Mina älskade flipflops från Nya Zeeland. Ganska rolig väggdekoration va?



Soff- och tv-delen.



Sötaste ljuslyktorna från Hämta! i Smålandsstenar.



Underbart fina ljusstakar från, tro det eller ej, Ö&B.


Ja, det var det! Vad tycker ni? Själva är vi skitnöjda och trivs så jäkla bra. Det finns, än så länge, ganska mycket dörum i vardagsrummet men så fort vi får pengar och tid till att åka och köpa en snygg matsalsgrupp ska det problemet vara ur världen.



Kommentarer
Postat av: Malin

Men så fint ni har fått det överallt. Både i hall, badrum & vardagsrum. Flashigt med den lilla hall trappan, så hade jag inte uppfattat det förut. Kul!

Åh mängder av små söta prylar har du skaffat dig. =)

Verkligen, jätte fint Mimmi.

Ni har kämpat bra, längtar så till vi kan börja renovera vårat "dötråkiga" och "opersonliga" vardagsrum. Kram!

2010-10-17 @ 22:23:06
URL: http://rosaliljan.blogspot.com
Postat av: Emma

Har ett tag nu letat efter ljushållaren i smide som du har,
Vart köpte du den? :)

2013-09-06 @ 15:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0