Update

2010-11-08
Ojoj, vilken dålig uppdatering! Allt är bra hos mig iallafall. Helgen var väldigt lugn och skön, vi premiäreldade i våran spis. Såå mysigt! Annars har vi mest småpysslat här hemma, vinterstädat lite i trädgården och sådär. Längtar så till våren och sommaren då vi ska börja greja utomhus. Nu i vinter är det källaren som gäller, till att börja med. Köket får vänta till nästa vinter även om det hade varit sjukt kul med ett nytt. Menmen, man kan inte få allt på en gång. Det vi har funkar mer än bra och det känns löjligt att måla om och lägga nytt golv för att piffa upp det när vi ändå ska byta ut hela skiten så småningom. Nä, då får det vara som det är!

Viktväktarmat och motion funkar grymt! -3,6 kg på en vecka men jag antar att det är mest vätska. Ska väga mig på lördag igen så får vi se om det hänt nåt mer. Hoppas!

Nu ska jag ge mig på att skruva ihop en söt liten byrå jag köpt till hallen! En bild på resultatet får komma imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0