Taggad till tusen!

2010-11-13
Vägning idag och jag har gått ner ytterliggare 2,6 kilo. Det betyder att jag sammanlagt gått ner 6,2 kg. Fy faan vad gött det känns alltså. Nu jäklar ska jag kämpa som en galning nästa vecka också. Eller ja, så hårt är det väl egentligen inte men man känner sig fruktansvärt motiverad iallafall. Nästa vecka kan jag, om jag ligger i, ha nått mitt första delmål.

Och jag har dessutom en riktigt rolig grej på gång men det ska jag berätta om någon gång i nästa vecka. Ni får lova att hålla era tummar och tår för mig tills dess.

Ikväll ska vi på gåsamiddag hemma hos Lotta & Kalle. Ska bli riktigt roligt eftersom jag aldrig varit på en sådan tidigare.


Kommentarer
Postat av: Faniry

Hej ! :)



jätte fin blogg !

anmäl dej till veckansblogg !

vinnaren avslöas på fredag nästa veckan , anmäl dej nu ! :)



hade bra !

kram / Faniry

2010-11-13 @ 14:11:30
URL: http://faniry.blogg.se/
Postat av: madde

va duktig du ä!!

2010-11-13 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0