Storstädning

2010-11-17
Har haft ett par riktigt intensiva dagar med långpassjobb, grejande här hemma och annat förberedande. Idag har jag en skön ledig dag och har varit iväg på lite ärenden. Borde strax ta tag i storstädningen vi håller på med. Igår hade Henrik storstädat hela källaren, kors i taket!! Det var superfint när jag kom hem från jobbet.

Jag har bestämt mig för att åka hem och fira jul i år, med eller utan Henrik. Var ju här nere förra året och i år känner jag att jag vill fira med min egen familj. Det ska bli supermysigt!

Annars rullar allt på, jag är fortfarande superduktig med mat och motion. Hoppas vågen visar roliga resultat även på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0