Spinning, kokbok & myskväll

2010-11-12
Vilken vecka jag har haft! Jobbade bara i måndags och har sedan varit ledig resten. Konstigt det där, ena stunden får man jobba 13 dagar i rad och nästa stund blir det knappt en gång i veckan. Svajigt att vara timmis! Igår sökte jag faktiskt ett annat jobb och ska fortsätta göra det. Bara utifall att liksom...

Igår var jag och Lottisen på spinning. Det var skitskoj! Det var verkligen superjobbigt när man väl satt där men sen efteråt så kändes det inte så farligt längre. Förmodligen för att de varvar ner och stretchar på ett sådant skönt sätt. Köpte även ett årskort på allting så nu jäklar ska här tränas!

Idag händer inte så mycket. Fick en ny kokbok på posten så jag ska ligga och läsa den, tänkte jag. Har kommit på att när jag blir sötsugen eller bara sugen på nåt så hjälper det bannemej att sitta och bläddra i en kokbok och provsmaka allt gott i hjärnan och sen är man nöjd. Haha, konstigt jag vet. Risken finns ju dock att man blir alldeles fööör sugen och sätter igång nåt men man får försöka att hålla sig i skinnet. Jag som dras med ett sådant otroligt sötsug har börjat käka kromtabletter och de är helt magiska. De håller blodsockret på en jämn nivå mellan måltiderna och man är inte alls sugen på nåt sött. Det är verkligen värt det!

Ikväll ska jag och Anna hem till Alex på myskväll. Vi ska käka något gott! Igår käkade vi hamburgare här hemma, enligt ett recept som var "tillåtet". Ändå fick jag så sjukt ont i magen framåt natten och jag antar att det är för att man inte är sådär jättevan vid feta saker som dressing längre. Därför skulle det nog inte vara så smart av mig att klämma i mig en pizza eller liknande ikväll... Vi får se vad det blir! Som tur är bor ju Alex mitt i stan så alla kan ju välja vad de vill eftersom det finns nära.


Kommentarer
Postat av: Aremelissa

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-02-01 @ 09:43:40
URL: http://aremelissa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0