Snabbinlägg & vinterskor

2010-11-25
Här är det full rulle hela tiden. Jag har först jobbat och sen hem för att städa en snabbis för att sedan åka iväg på spinning. Och nu sitter jag här och kan äntligen pusta ut lite. Blir intensivt imorn också, först jobb och sen raka vägen till Ullared, I love Ullared! Om det inte är för mycket folk, vill säga...

Hinner inte skriva så mycket för jag ska spendera lite mysig tid med mina godingar. Ska bara visa er skorna jag köpt för presenkortet på Brandos.se. Perfekta för dagar som dessa och inte minst för Sälen!

Blink: L400332-B-1 från BRANDOS.se


Kommentarer
Postat av: jenny

snygga ! :)

2010-11-26 @ 17:30:28
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0