Lat eller aktiv?

2010-11-09
En ledig dag idag. Hur blir ni när ni är lediga? Antingen blir jag superlat, jag kan lätt gå en dag utan att göra ett skvatt. Bara "muck around" liksom. Eller så blir jag superfylld av en massa energi och grejar som en galning. Visst är det konstigt det där? Idag är en latisdag (haha, vad roligt att särskrivningen nästan blir lat tisdag, passar ju perfekt!). Jag ska strax försöka att ta mig i kragen. Ska leta reda på lite sköna låtar och köra ett pass på crosstrainern. Då kanske man kommer igång lite. Här är en låt som är superskön att ge järnet till, Scooter & Status Quo med Whatever you want:




Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Hej Mimmi!

Oj, vilken fin blogg du har=)Och vad fint Ni har det!!!!!

Önskar dig allt gott.

Maria/Skövde

2010-11-09 @ 12:51:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Denice<3

Otroligt bra blogg:) Kramar<3

2010-11-09 @ 20:20:47
URL: http://denicehedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0