Besviken!

2010-11-20
Bara -0,5 kg denna vecka. Vilken besvikelse! Men det är bara att kämpa vidare, vissa veckor kan det bara bli så.  Man får försöka att tänka på helheten för sammanlagt har jag ju faktiskt gått ner 6,7 kg på knappt en månad och det är verkligen inte dåligt. Oftast rasar det de första veckorna, vätska och sånt men sen avtar det lite. Jag pratade med en tjej och hon sa att hon stod helt stilla i typ en månad och sen helt plötsligt gick hon ner nästan ett kilo om dagen. Man måste bara köra på ändå och absolut inte ge upp. Men dock tycker jag att minst ett kilo i veckan, det måste det fan bli alltså!

Nu väntar jag på Alex och hennes vovvar, Turbo & Wille. Vi ska ut och gå Hålerundan, en runda som är ganska lång. Måste röra ordentligt på fläsket nu. Längtar till ikväll, då ska vi käka Souvlaki med tzatziki. Mums, en av mina favoriter!

Jag tänkte, är det nån av er som skulle vara sugna på att prova lite viktväktarmat så lägger jag gärna ut en del av de recept vi provat och tyckt om. Säg till bara.... Man behöver ju inte vilja gå ner i vikt man kanske bara vill äta lite hälsosammare!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag vill så lägg upp recept. :)

2010-11-20 @ 12:44:06
Postat av: Madde

du får absolut inte tappa sugen nu!! när ja höll på å gå ner i vikt ( hade ju inte så mycke å ta av men ändå) så gick ja ner 0,8kg varje vecka

2010-11-20 @ 13:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0