Klänning & Skor

2010-05-25
Här är det dålig uppdatering som vanligt nu för tiden, jag vet, men jag får skylla på att jag har jobbat varenda dag sedan förra måndagen. Allt är iallafall bra, mycket jobb och mycket fixande här hemma. Henrik håller just nu på att foga golvet och sen är badrummet klart! Jippie!! I veckan ska vi fortsätta med att sätta in all badrumsinredning, ska bli spännande hur allt blir tillsammans.

Jag längtar till nästa vecka! På torsdag blir det grillfest med jobbet och på fredag examensfest. Ska släppa loss riktigt ordentligt, har jag tänkt. Eller vad säger du, Alex? Haha. Helgen efter det drar vi hem till Skövde med husvagnen. Henrik tog BE-körkort förra veckan så nu får han lov att dra den. Vi ska även sätta dragkrok på Hondan. Nästa år har vi tänkt oss att köpa en ny bil, ska bli superkul!

Köpte förresten en skitsnygg klänning på Gina Tricot igår, den sitter verkligen som ett smäck. Den är i tunt, tunt jeanstyg och eftersom den har en dragkedja i fram klämmer den åt på precis de rätta ställena. Tänkte ha den på nästa fredags fest. Som vanligt gör den sig bättre på kroppen än på bild eftersom jag har liiite mer att fylla ut med, hahaha:


Till den hittade jag ett par skitsnygga svarta finsandaler med massa krimskrams på, precis i min stil. Är det bara jag som älskar Deichmanns skor? Tycker asmycket om den affären, påminner så mycket om Number 1 Shoes på Nya Zeeland. Och det mina vänner, är nog världens bästa skoaffär.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Saknar diiiig...

2010-05-27 @ 22:56:28
Postat av: angelica

Skit snygg klänning Mimmi, tur att vi bor långt i från varandra för den ser ut att bli min räddning på stora pojkens examen nästa vecka=P

Hadet gott

2010-05-29 @ 06:20:23
URL: http://myboysandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0