Fanny!!!

2010-05-10
Helgen kom och försvann igen lika snabbt. Igår jobbade jag långpanna, det vill säga hela dagen från 7.00 till 18.45. Det gick jättebra, lite småstressigt vid måltiderna att ha hand om två avdelningar samtidigt men annars var det inga problem. Och tiden gick så fort! Hade jag jobbat 12 timmar på Shell hade jag varit mer eller mindre död när jag kom hem men det här var ingenting.

Idag har jag fått vara ledig. Har gett huset en ordentlig städomgång, har legat i sedan nio imorse. Fint blir det iallafall! Imorn kommer min Fanny och då vill man ju ha lite ordning. Jag längtar så! På onsdag ska vi till Ullared ocn nån kväll ska vi ut i Ängelholm och ta några glas. Jag har bott i Skåne i ett halvår nu och hon blir den första kompisen som hälsar på. Har jag ont om vänner eller vad är det här? Haha, pikar jag er nu? Nej, hellre några få, nära vänner än en massa ytliga. Det har jag alltid sagt!

Snart kommer Henrik hem från jobbet och då ska vi åka och köpa kakel och klinkers, jippie! Nisse var här igår och la golvslingan så vi kunde flytspackla. Sen är det lite mer spackling som gäller och sen, bannemej, är det äntligen dags för kakling. Förmodligen till helgen... Fy fan, vad skönt det ska bli med ett riktigt fint badrum. Längtar efter att få flytta in alla mina toasaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0