Egentid

2010-05-07

Har haft en riktigt skön vecka, jobb varje dag men vi har gått och lagt oss tidigt som två pensionärer så jag har varit superpigg! Det är underbart... Blev ledig imorn, eller jag står som reserv, och jobbar istället långpanna på söndag. Ikväll ska Henrik på byggfest och jag ska bara vara hemma helt ensam och mysa, ska faktiskt bli rätt gött. Alice ska få sig ett ordentligt bad, var precis iväg och köpte ett nytt lyxigt schampo och balsam...

Imornkväll ska jag hem till Alex och mysa! Det händer inte så mycker mer...


Kommentarer
Postat av: Regional Planning

Very interesting site. Lots of good information.

2011-04-30 @ 11:30:00
URL: http://regional-planning.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0