Regn

2010-06-09

Ja usch, vilken seg dag! Vissa dagar är jag så himla rastlös samtidigt som jag inte orkar göra nåt, hur kan det hänga ihop? Idag pissar det ner, det ösregnar. Lilla Alice har inte ens velat gå ut och kissa än, stackaren. Istället sitter vi och myser i soffan, har precis börjat på säsong 2 av Sex and The City. Ska försöka ta mig i kragen sedan och damma av hela nedervåningen.

Hoppas verkligen att den där rörläggaren kommer snart. Det börjar bli lite frustrerande att ha ett helt nytt, skitfint badrum som vi inte kan använda. Jo, förresten så har vi köpt nya takpannor. Haha, alla som hjälpte till med att lägga om taket under påskhelgen blir nog galna på oss. Iallafall, vi ångrade att vi var så jäkla dumsnåla och inte köpte nya pannor. Har hela taket ändå lagts om kan vi ju lika gärna byta rubbet och slippa oroa oss för det på 50 år. Så nästa helg, om vädret tillåter, ska de nya pannorna på. Kommer bli såå fint!

Nu ska vovven och jag återgå till SATC...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0