Midsommar räddad

2010-06-10

Äntligen börjar denna vecka dra sig mot fredag och Skövde. Ska bli så roligt!! Idag ska jag mest packa lite och smågreja. Förhoppningsvis kommer rörläggaren ikväll, det är iallafall his last call. Han skulle ta med en rörläggarkompis så det skulle gå snabbt. Inte en dag försent...

Och jag fick precis reda på att jag är ledig på midsommar. De hade satt in mig på en avdelning som är stängd, ville jag vara ledig eller skulle de sätta in mig nån annanstans? Jävligt dum fråga, haha. Visst, midsommarpengarna är ju to die for men det är inte värt det. Henrik och jag har aldrig kunnat fira midsommar ihop. Förra året jobbade jag, macken hade öppet som vanligt (till klockan 23) och vem fan tror ni kommer och handlar, tankar vid den tiden på midsommarafton? Jo det ska jag tala om för er: INTE EN JÄVEL!!! Mellan 21-23 hade jag ingen kund alls, det är ju skrattretande. Så i år, då jäklar ska vi fira midsommar!!! Här i Förslöv fortsätter festandet på lördagen då det är karnival i byn, det är tydligen årets största happening så det ska bli roligt att få vara med på den. Om vi nu stannar i byn vill säga...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0