Love baking

2010-06-18
Igår åkte jag på att jobba, först i restaurangen och sen vidare på avdelning. Det gick finfint men jag var riktigt trött när jag kom hem, man har ju blivit helt förslappat av att ha gått hemma och gottat sig.

Idag håller jag på att städa och greja, tar det aldrig någonsin slut? Imorn kommer ju en massa folk och ska hjälpa oss med takpannebytet så jag ska alldeles strax slänga ihop några fina hallonmuffins med white chocolate frosting och lite snickerskaka. Snälla Anna skulle slänga ihop några smörgåstårtor, hon gör skitgoda sådana!

Ikväll ska minsann jag bli bjuden på mat av Henrik, han ville laga nåt gott. Ska bli mysigt!

Badrummet kommer definitivt att bli helt klart nu i helgen så räkna med bilder snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0