Fototapet

2010-06-08
Igår när vi var på Bauhaus så kikade jag lite på fototapeter och visst vore det väl ganska häftigt att täcka en hel vägg med en sådan? Henrik tyckte också det hade varit fräckt men vi bestämde att inte impulsköpa något utan tänka på det ett litet tag istället. Nu har jag surfat runt och hämtat inspiration och på rätt vägg så är en fototapet sjukt snyggt! Dessutom slipper man problemet med vad för möbler/tavlor man skulle ha haft på väggen annars. Detta är tapeten vi tittade på:



Allt i detta rummet är sååå min stil! Och det påminner väldigt mycket om vårt vardagsrum bara att vårt är dubbelt så långt. I den andra delen av rummet vill vi ju ha ett matsalsbord och det är där jag vill ha fototapeten. Vad tycker ni? Är det fint? Kommer man tröttna? Och ser det dumt ut om hallen har lite marint tema och vardagsrummet blir något liknande detta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket kostade en sån? :)

2012-04-22 @ 01:29:35
URL: http://danitza.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du skicka en länk till mig om den tapeten? :D

2012-04-22 @ 01:57:48
URL: http://danitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0