Det går framåt

2010-06-21
Helgen gick lika snabbt som den kom. I lördags var det ju dags för takpannebytet och det gick jättesmidigt. Alltså vilken skillnad det blev, det blev ett helt annat hus!!! Så himla fint! Jag vet att jag är lite seg med bilder men det kommer.

Badrummet är i princip också klart, vi ska bara hänga upp högskåpet, lite krokar och städa av. Detta blir idag så bilder kommer ikväll eller imorn.

Jag har äntligen hittat utemöbler som fallit mig i smaken så vi var iväg och handlade dem igår, en möbelgrupp i honungsträ som består av en 3-sitsig soffa, ett bord och två fotöljer. Supersnyggt! Jag hade fullt upp igår med att städa av altanen riktigt grundligt.

Denna vecka ser jag fram emot midsommar! Ida och Johan samt Henriks systrar med respektive kommer till oss, ska bli skitkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0