Frisk & Renovering

2010-12-14
Lilla jag har varit sjuk ett tag. Det började i onsdags med halsont och sedan bröt skiten ut. Usch, det har inte varit roligt alls men nu är jag äntligen på fötter igen. Det har inte hänt så mycket roligt mer än att vi börjat fixa i datarummet, kolla in den här snygga tapeten som vi hittade under den befintliga:


Det känns asskönt att greja med ett sådant här litet projekt, om man nu kan säga så. När vi grejade i hallen och vardagsrummet så bodde man ju mitt i det men nu kan vi bara stänga dörren och slippa se skiten, haha. Jag har inga speciella planer eller önskemål på just detta rum eftersom det i framtiden kommer bli en barnkammare. Det ska bara bli fräscht nu, vitt, nytt och fint. Då kan man ju sedan lätt fixa till något barnaktigt när den tiden kommer. Vi kommer att komma billigt undan också, det enda vi behöver köpa är ett golv och det blir samma ekparkett som i vårt sovrum. En garderob ska inhandlas också, förresten, men det är inget som kommer att kosta skjortan. Nu är allt iallafall nere och återuppbyggnaden kan börja:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0