Fasadtomte.

2010-12-15
Idag känns som en långtråkig dag! Hade väl egentligen kunnat åka till färgbutiken, köpt elementfärg och få målandet överstökat men jag orkar bara inte åka in till stan. Jag kanske tar mig i kragen om en stund...

Igår var jag på ett IW medelpass och det var sjukt skönt. Det kändes som om den sista slängen av förkylning bara drogs ur mig. Otroligt skönt efteråt när man är helt genomsvett... Nu gäller det att ta tag i sig själv igen efter sjukan då det blivit lite för mycket av det goda. Jag har provbakat julgodis, provbakat nyårsdessert och Frances skickade med hur mycket gott NZ-godis som helst i julpaketet. Allt har stått där i skåpet/kylen och tiggt om att bli ätna, haha. Usch, vad hemskt! Nu får det vara nog... Iallafall fram till jul. Hur som helst så sitter kläder jag hade för över två årsedan bättre nu än då så framsteg har jag gjort, trots allt.

Häromdagen hamnade vi av en slump i en elaffär som skulle läggas ned. De, i princip, bara slängde bort allting till minisummor. Jag fick med mig två utav dessa fina fasadtomtar för bara 100 kronor tillsammans. De passade jättebra på vårt hus:

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0