En dag närmare..

2010-12-19
Helgen är snart över lika snabbt som vanligt. Dock gör det ingenting eftersom julen snart är här och det närmar sig till Skövde. Fan, vad gött det ska bli att komma hem! Idag blev vi dessutom klara med de allra sista julklapparna så vi är mer än redo. I dagarna ska vi smygfira julen lite granna med Henriks familj...

Helgen har varit lugn. Jobbade i fredags och när jag kom hem fixade vi julskinka, kokade gröt och hade mysigt. Åkte på att jobba även i lördags men det gjorde inte så mycket eftersom jag ändå inte hade några planer. Imorse vaknade jag 6.30 och kunde bara inte somna om så jag gick upp och diskade och fixade en smarrig frukost. Sedan åkte jag och Lottisen iväg på Indoor Walking och fy faaan, vad jobbigt det var idag! Träningsvärken från torsdagens hårda spinningpass satt fortfarande i benen. Skönt efteråt var det iallafall!

Vi har bytt från fula knoppar till snygga handtag på köksluckorna idag. Vilken skillnad! Köket är nästan snyggt nu alltså, haha. Är så glad att vi åtminstone har vita luckor och inte sånna där 70-talsbruna som det brukar vara i sådana här hus. Det går framåt med renoveringen också. I helgen har vi, utan att stressa, gjort en ny fönsterbräda och spacklat alla väggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0