Ögoninflammation?

2010-08-19
Imorse vaknade jag av att ena ögat var helt igenklistrat, kliade och bara rann. Det slutade bara inte! Jag satt och läste tidningen men det var som om tårar bara strömmade ner på pappret, haha. Ringde till VC men de sa bara att jag skulle kontakta dem igen om det inte hade gått över efter helgen. Fick ringa jobbet för jag vägrar stå i restaurangen och se helt mongo ut på ena ögat. Jag ska, hur som helst, iallafall åka och jobba i tre timmar så att patienterna får i sig sin middag. Det känns lite bättre efter många sköljningar, svullnaden är nere och det rinner bara ibland. Det enda är väl att jag får vara lite extra noga med hygienen.

Igår jobbade jag hela dagen och det gick finfint. När jag kom hem höll gubbarna på för fullt så jag fick ställa mig och laga mat till dem eftersom de är så duktiga. Sedan ringde Lotta och hade bakat den smarriga kladdkakan med kokos så vi åkte upp och provsmakade, mums!

Nej, usch, nu har jag lite ångest över att halva dagen har gått och jag inte har gjort ett skit. Det var ju inte riktigt såhär jag hade planerat det. Ska ta tag i mig själv nu och åka iväg om en liten halvtimma.


Kommentarer
Postat av: Pedergrete

Really enjoy your website. Thank You.

2011-12-09 @ 10:18:38
URL: http://pedergrete.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0