Inringd

2010-08-11
Imorse ringde telefonen klockan sex, det var bara att pallra sig upp för att åka och jobba. Hellre att de ringer sådär direkt på morgonen än när halva dagen har gått och man redan är helt uppe i nånting. Det är inget jobbigt jobb precis så jag klagar inte, klockan är bara två och jag är redan hemma. Inte alls fel!

Igår var vi iväg och handlade en jäkla massa meter lister, dörr-och fönsterfoder med mera. Vi kikade även på energikassetter till spisen nere i källaren. Sotaren kommer på tisdag och efter det ska vi bestämma vad för nån vi ska ha. Ska bli mysigt att sitta där nere framför elden sen i vinter.

Nej, mina vänner, jag har inte tid att sitta här mer. Alla lister ska målas, väggarna ska målas 1-2 gånger till och vi ska flytspackla en del av golvet i vardagsrummet. Vi har redan rivit upp ett golv men golvet som låg under det var helt jäkla ojämt. På stt värsta ställe skiljer det hela 2 centimeter och det är liksom bara inom en yta av 1,5 meter. Tydligen var inte grejerna man använde förr helt rakt sågade.

Kommentarer
Postat av: Felizia Höök

hej fin blogg :) kika gärna in på min och fråga något i min frågestund :D

2010-08-12 @ 09:16:59
URL: http://feliziahooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0