Centralkök & spaljé

2010-08-26

Har jobbat måndag, tisdag och onsdag i centralköket på sjukhuset. Jätteroligt att få lära sig något nytt. På avdelningarna är man ju ganska ensam när man jobbar medan man i köket har folk runt omkring sig hela tiden. Nästa vecka vankas mer upplärning, spännande!

Idag är jag ledig och det känns som om jag har massor att göra men jag tror inte att så är fallet. Behöver gå igenom tvätten och packa inför imorn. Skövde, here we come! Vad ska det bli för väder där uppe, nån som vet?

Ska iallafall börja dagen med att måla spaljén en gång till, förhoppningsvis sista gången dessutom. Fönsterbrädorna ska också få sig en omgång till och sen är allt minsann klart för golvläggning och tapetsering i helgen. Ska bli roligt att komma hem på söndag och se hur duktig Henrik har varit.

Ikväll kommer Alex och Nisse hit. Hon vill komma och rota igenom min garderob. Dessvärre tror jag att hon tror att jag har mer kläder än vad jag egentligen har, haha.


Kommentarer
Postat av: Pauldaniela

Great site. Good info

2011-06-20 @ 12:40:17
URL: http://pauldaniela.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0