Yah for Fridays

2010-04-09
Då har jag jobbat klart för den här veckan! Fy fan, vad skönt att vara ledig hela helgen. Har inget direkt planerat men ska försöka ordna födelsedagspresenter till mammsen och Ida. På torsdag ska jag hem till Skövde och jag längtar som en tok. Ska bli så roligt att träffa alla! Har inte varit där sen i januari och det är ju längesedan nu... När jag kommer på torsdag ska jag, mamma och Ida gå på stan. Vad annars? Haha. Nej, men jag fyller ju år den 23:e och har önskat mig en shoppingrunda på stan. På lördag ska jag och Ida ha kalas för släkten.

Ikväll blir det massa fredagsmys och tacos, mums! En av de bästa känslorna som finns är när man slutar jobbet en fredag och sedan vet att man är ledig hela helgen. Underbart!

Nu ska jag ta en liten gubbakvart. Har sådan fruktansvärd huvudvärk, har tagit en Treo och ska hoppa ner i sängen en stund och hoppas på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0