Äntligen får jag garderob

2010-04-11
Idag har vi varit iväg på IKEA och handlat lite garderober. Det blev inte den där skjutdörrsgarderoben som jag visat tidigare utan det blev vanliga, enkla i ek. Jättesnygga också! Allt för att Henrik hellre ville ha den lilla tv'n i sovrummet så då fick vi försöka anpassa garderoberna efter byrån som tv'n ska stå på. Jag kompromissade faktiskt gärna i den frågan eftersom jag fått "bestämma" så mycket annat. Man måste ge och ta, det är viktigt i ett förhållande. Speciellt får man inte glömma bort att ge...

Så nu, medan Henrik är iväg på Rögles sista match för säsongen, håller jag på att skruva ihop dessa garderober. Jag fick dock ge upp när jag insåg att man behövde vara två vid monteringen för att inte knäcka dem på mitten. Typiskt! Jag som skulle leka duktig till han kom hem, haha. Får väl städa lite istället... Hur som helst, bilder kommer när allt är färdigt!

Det blev även inhandlat en gardinstång. Yes, mina vänner, det blev en silvrig. Köpte en klädstång också som blir skitbra att ha i matkällaren vilken vi har tänkt att använda som ett litet klädförråd. Perfekt att slippa ha framme alla jackor, vantar, mössor, skor med mera som man ändå inte använder.


Ida, din lampa är köpt också! Vill också ha en sådan någonstans så småningom, den är jättefin:

Vi var inne på Väla också och köpte present till mamma och Ida. Jag känner mig nöjd och tror att de kommer bli superglada.

Näe, om man skulle ta tag i den där städningen... Jag behöver nog inte vara speciellt rädd för att nån ska komma och ta jobbet ifrån mig iallafall, haha.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh nu har jag snart två. Underbart. :)

2010-04-11 @ 19:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0