Utemöbler

2010-04-07
Idag har lilla jag jobbat i matsalen mellan 10.45-15.45. Det var väldigt lugnt idag och tiden gick sakta men till slut var dagen över. Gick hem med världens huvudvärk som precis håller på att släppa, thank god. Jag har hela veckan gått och trott att jag är ledig imorn och sen jobbar hela helgen men tur var väl att jag checkade almanackan för jag jobbar imorn och på fredag och är i själva verket ledig i helgen. Så tokigt det kan bli. Men skönt ska det bli, hoppas helgen bjuder på kanonväder. Förhoppningsvis hinner vi åka till IKEA och köpa garderober. Jag vill även köpa altanmöbler. Det får bli utemöbler i plast, den lite finare varianten. Klart man helst vill ha lite lyxiga i trä men de kostar ju skjortan. Jag har ingen lust att lägga ut flera tusentals kronor på utemöbler för tillfället. Nej, då väntar jag hellre till säsongen är slut och de börjar sälja ut. Eller så väntar jag tills vi byggt den altanen vi verkligen vill ha och piffar till den när det är dags.

Jag har tänkt mig detta set fast med sex stolar. Med snygga dynor, dukar och lite annat fint kommer även detta se bra ut.



Nu ska jag fixa iordning lite mat till mina duktiga byggare...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud vilken fin blogg du har !

2010-04-09 @ 12:53:36
URL: http://sofiajohansssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0