Full rulle

2010-04-27
Ja, jag har varit dålig på att skriva här men det händer liksom inte så mycket som är värt att skriva om. Maten till kalaset i fredags blev jättelyckad, alla tog om både en och två gånger. Och mätt blev man, jag hade skitont i magen på natten, haha. Var dålig i magen på lördagen också men jag åkte och jobbade ändå. Jag var ju liksom inte magsjuk, jag hade bara ätit för mycket och ibland kraschar min mage då. Ann-Christine på jobbet skickade iallafall hem mig till slut och ja, efter ett par timmar var jag bättre. Henrik och jag var iväg på Höganäs Marknad och kikade lite.

Annars har vi bara jobbat och grejat. Vi håller på att fixa iordning lite i trädgården eftersom grävmaskinen stökade till det ganska rejält när den var här. Nu ska vi så nytt gräs på baksidan och på vissa fläckar. Vi har fått ihop garderoberna i sovrummet, det nya badrummet är ett "eget rum" nu, det vill säga att alla väggar är uppe. Nu ska det spacklas, slipas och golvvärmen ska in. Och så har vi kört med en mossmaskin och krattat en jävla massa mossa. Astråkigt, men fint blev det. I helgen som kommer blir det pannbyte och dörrbyte, spännande!

Kommentarer
Postat av: -A

Fin blogg! :D

2010-04-30 @ 15:40:26
URL: http://sacave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0