Sista inlägget för i år

2009-12-31

Idag vill jag börja med att skriva: HAPPY NEW YEAR NEW ZEALAND!

De skålade in det nya året när klockan bara var 12.00 när. Vi här på andra sidan jorden har ju några timmar kvar än... Men jag vill ändå passa på att önska er alla ett riktigt gott nytt år för jag kommer inte sitta här mer idag. Vi ska iväg till Anna och Mirko klockan 17 och jag känner på mig att det kommer att bli en skojig kväll.

Jag mår inte bra idag heller men med Alvedon, Ipren, Friggs Echinacea och Nezeril ska jag nog klara kvällen galant. Ska krypa ner i sängen och vila en liten stund innan det är dags att göra sig nyårsfin.

Ha en underbar kväll allihopa så hörs vi nästa år!


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Kul Med nyårsafton!! :D



Hur är det med dej då? :):)

2010-01-01 @ 17:48:08
URL: http://ememsblogg.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det var riktigt trevligt att träffa dig. Fast nu har vi ju träffats en gång till på examensfesten. Vilket också var trevligt.

2010-06-28 @ 15:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0