Perfekt julhelg

2009-12-26
Hoppas att ni alla har haft en toppenjul. Det har jag! Julaftonen spenderades med Henriks familj. God mat, trevligt sällskap, fullt med snö ute och många fina julklappar... vad mer kan man begära? När vi kom hem stupade vi i säng och sov som små barn.

Igår, på juldagen, åkte vi upp till Skövde på morgonen. Vi lämnade av Alice hos mamma och Bosse och åkte sedan till farmor och farfar på middag. Det var riktigt trevligt. På kvällen skulle vi festa men jag vet inte om man kan kalla det vi gjorde för att festa men drack gjorde vi och hade trevligt. Blev dock ingen utgång för vi var alldeles för trötta.

Idag har vi sprungit runt på stan. Köpte lite smågrejer och Henrik köpte en asfin systemkamera till oss. Ska bli så himla skoj att kunna ta riktigt, riktigt fina bilder och speciellt nu när vi ska iväg till Sälen. Det blir även skoj i sommar sen när vi kommer åka mycket med båten och man kan ta fina bilder ute till havs. Förresten så har jag även beställt mobilen jag skrivit om, jag kunde bara inte låta bli. Så är det alltid när jag bestämt mig för nåt.

På eftermiddagen idag åkte vi till mamma och Bosse för att fira lite jul med dem. Även där fick vi god mat och fina paket. Fy fasiken vad man fortfarande är bortskämd fast man är hela 22 år. Nu ska vi bara slappa och imorn är det dags för oss att bege oss hem till Skåneland igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0