Min Lillasyster

2009-12-16
När jag och min lillasyster Ida var små var vi världens ovänner. Men man kallar väl det syskonkärlek, antar jag. Hon var hemsk och jag var hemsk, vi bråkade jämt och ständigt. När jag sedan åkte iväg i ett år insåg vi nog hur mycket vi betydde för varandra. Efter det har vi tillsammans gått igenom något av det hemskaste som någonsin kan hända. Jag önskar ingen, inte ens min värsta fiende, detsamma. Ingen ska någonsin behöva få uppleva det vi fått vara med om.


Det är jag och Ida mot världen. På riktigt. Hon är min lillasyster men på senare år har hon även kommit att bli min allra bästa vän och det kommer hon alltid att vara. Dessutom är det jäkligt skönt med en vän man kan säga precis vad som helst till, man kan bli arg och sur, man kan bråka men det löser sig alltid utan att något blir förstört. Den starka kärlek jag känner till henne kan inte beskrivas i ord. Skulle något hända henne också skulle jag gräva ner mig och det menar jag!

Idag är en jobbig dag för dig, babe, men det är lika bra att få all skit överstökat så du kan gå vidare och glömma det här. Glöm inte att kasta lite extra skit på den där idioten från mig också. Du fixar det här, det finns ingenting som du inte klarar av och det här är ingenting jämfört med andra saker som hänt. Imorn ses vi iallafall, kommer bli en toppenhelg!

You're simply the best, better than all the rest and better than anyone I ever met. I’m stuck on your heart, I hang on every word you say. Tear us apart, no babe, I’d rather be dead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0