Har ingen ork

2009-12-30
Usch, idag mår jag inte bra. Kände mig lite sådär småförkyld igår på dagen men inget allvarligt. Igårkväll kände jag mig ännu mer konstig. Jag kan inte riktigt förklara hur jag känner mig dock. Jag är inte dunderförkyld, bara lite grann förkyld men jag känner mig nästan lite febrig, yr och har ont i kroppen. Stackars mig, jag vill inte bli sjuk så vi får hoppas att det inte blir värre. Fingers crossed!

Såg på sjukaste filmen igår när jag inte kunda sova. The Orphan, hette den. Ganska otäck film.

Nu ska jag hoppa in i duschen och se om jag kan känna mig lite mer som en människa efter det. Orkar inte göra någonting idag. Ska spara alla mina krafter till hockeyn senare. Heja Rögle som idag möter Djurgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0