Fishies

2009-12-15

Nu ikväll har jag och Henrik varit iväg och köpt lite mer fiskar. Det fanns visst en till djurbutik i Ängelholm, det hade jag ingen aning om. Vi är nu ganska nöjda med akvariet men skulle vilja ha några fler, lite större firrar.

Alice var också med, hon fick två nya kompisar där. Jag tror att de hette Penny och Polly. Två JÄTTESÖTA Cotton dé Tulear. Har aldrig hört talas om den rasen innan med gudars, vad fina dom var. Jag vill definitivt ha en hund till, antingen när vi skaffat hus eller när Alice börjar bli till åren. En hund lever inte för alltid, så är det ju bara. Därför ska jag ha en till hund redan innan Alice går bort, en lillasyster. Skaffar man en efteråt kommer man hela tiden att jämföra den med Alice, tror jag. Men har man båda två ett bra tag innan så har man ju två olika personligheter och man är redan van vid den andra. Usch, det är hemskt att prata om men man kan inte förneka sanningen heller. Jag är jättekär i Alice, hon kommer alltid att vara väldigt, väldigt speciell. Min första, egna hund som var/är en bra tröst när mycket annat var/är jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0