En kamerunsk prins på halsen

2009-12-10
Idag mår jag lite konstigt. Vaknade imorse när Henriks klocka ringde och hade huvudvärk och ont i magen. Kunde inte somna om så jag läste en bok i ett par timmar för att sedan somna. Jag vaknade inte förrän klockan ett. Kan inte ens minnas när jag sov så länge som till ett, det måste ha varit när man var en sådär 15 år och kunde sova hur länge som helst. Men inte behöver väl jag som är arbetslös ha nån ångest för att jag en dag sover till klockan ett?

Jag känner mig fortfarande inte helt hundra så jag ligger på soffan och tar det lugnt. Ser på handbollsdamerna som möter Danmark. Gud, vad sugen man blir på att börja lira igen... Det var tider det! Undra om det inte är en av de bästa tiderna i mitt liv faktiskt, då jag spelade handboll. Vi hade alltid så himla kul.

Pratade med Elin Snutt igårkväll/natt innan jag la mig. Hon hade råkat ut för det sjukaste och fått en kamerunsk prins på halsen, hahaha. Att få höra lite jobbskvaller var inte fel och konstigt nog slutar folk aldrig att förvåna en. Men att jag inte behöver vara där och vara med om det är jag bara tacksam för, vad skönt det är att få höra sådana här saker på håll utan att bli indragen. Jag tror Elin är den enda som verkligen förstår exakt vad jag menar när jag säger att jag förlorat mig själv för det är precis samma sak för henne. Och då har hon bara jobbat en helg i månaden, lite extra samt sommarjobbat.

Nu börjar andra halvlek... Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0